miercuri, 9 mai 2012

Listed: Worst Actors

Şi, după cum am promis, iaca vine şi a doua parte din lista actorilor cărora l-aş da delete cu un click. A venit rândul baieţilor să vină la linşat unul câte unul, în formaţie compactă. Repet încă o dată că sunt opţiuni bazate pe antipatie şi pe faptul că sunt, din nou, actori destul de bine cotaţi şi, din nou, nu pot înţelege de ce nici in ruptul capului. De fapt, dacă mă gândesc mai bine, trebuie să joace cineva şi în filme proaste.

Uite şi lista:

10. Jim Carrey
L-am ales dintr-un singur motiv: că urăsc cum se scălămbăie prin comediile în care joacă. Dacă şi ăsta-i umor, eu mă duc şi mă ascund bine într-o peşteră. Bine, poate nici chiar aşa. Dar oricum, ceea ce face el nu mai e amuzant de-o vrwmw bună.
His best: Eternal Sunshine of the Spotless Mind şi The Truman Show sunt idiscutabil film bune în care Carrey chiar a strălucit.
His Worst: Ace Ventura nici măcar când eram copil nu mi se părea amuzant.





9. Mel Gibson
Mie actorul/ regizorul ăsta mi se pare extrem de deranjant şi, de multe ori, megaloman. Nu-mi place nici ca actor, nici ca regizor. Îmi pare că are ochii mereu bulbucaţi şi mie nu-mi inspiră absolut nimic.
His best: O să zic Braveheart că, pe alocuri, vopseaua albastră îi acoperă inexpresivitatea.
His worst: Nu am înţeles niciodată şi nici nu cred că-mi va fi dat sa înţeleg vreodată seria Armă Mortală (traducerea mi se pare mai frumoasă ca şi expresie a cât de prost mi se pare filmul)












8. Tom Cruise
De multe ori stau şi mă întreb ce văd femeile sexy la un bărbat scund, cu nasul mare şi ochii apropiaţi. Tom Cruise va fi întotdeauna un mister pentru mine. Nu-mi inspiră absolut nimic şi pare uşor disperat în orice rol joacă.
His best: Indiscutabil Magnolia. Probabil i se potriveşte rolul de love-guru vulgar şi linidinos.
His worst: Trebuie să spun War of the Worlds. Să-mi explice şi mie cineva ce-a fost cu filmul ăla. Cred că erau toţi orbi pe platout, altfel nu-mi explic asemenea eşec.











7 Matthew McCounaghey
Nu ştiu exact de ce apare tot timpul în fruntea topurilor celor mai sexy bărbaţi în viaţă. Arată ok (nu e deloc genul meu) dar nici chiar aşa. În filme e lemn; are tot timpul o privire pierdută, uşor tâmpă.
His best: Vai, viaţă! Chiar nu cred că există, oricât aş scormoni.
His worst: Există atâtea posibilităţi, e un izvor nesecat de resurse în domeniul ăsta. O să zic Fool's Gold pentru că îmi aduc aminte bag că l-am văzut şi ţin minte că nu avea nimic. Dar asta e o caracteristică a tuturor filmelor în care joacă deci, MM rămâne o problemă nesoluţionabilă.







6. Ben Stiller
Aş fi vrut să-l pun mai în faţă că mi-e extrem de antipatic dar sunt prea mulţi care se împing cu coatele spre locurile fruntaşe. De ce-i aici? Pentru că-i urăsc vocea şi rolurile de maimuţică fără creier pe care le joacă.
His best: O să zic The Royal Tenebaums pentru că mi-a plăcut filmul şi, pe alocuri, personajul jucat de el este amuzant.
His worst: Dodgeball. Nu mă întrebaţi cum am ajuns să văd filmul ăla, cert e că am făcut-o şi am rămas cu sechele. Am auzit că şi Zoolander e o minunăţie de film. Eu nu mai risc.










5. Mark Wahlberg
Tind să cred că pseudo-actorul ăsta e cel mai slab din listă. Nici măcar nu se chinuie puţin să pară credibil. Mi se pare ireal de self-sufficient.
His best: O să zic The Fighter pentru că parcă l-au ridicat puţin ceilalţi actori care au fost extrem de buni.
His worst: Cu riscul de a deveni redundantă o să zic The Happening. Cred că nu o să pot repeta de suficiente ori cât de ne-film a fost încercarea asta cinematografică şi cât de ne-actor a fost Mark Wahlberg în ea.










4. Robert Pattinson
Nici nu o să mă mai apuc să înţeleg obsesia fetelor cu băiatul (că altfel nu pot să-i zic) ăsta. Sinceră să fiu, pe mine mă sperie, arată a un soi de vârcolac. Şi a om în permanenţă beat sau fumat. Am văzut doar un film de-al lui dar mi-a fost de-ajuns să dezvolt o antipatie groaznică.
His best: Sper din inimă că o sa fie Cosmopolis-ul lui Cronenberg. Iubesc cartea aia şi când am citit că el îl va juca pe Eric Packer am făcut un micro-infarct. Nu-a văd acolo nicicum.
His worst: Little Ashes Cum să-ţi baţi chiar aşajoc de Dali? Mie mi-ar fi ruşine. Şi chiar îmi e. De ruşinea lui.








3. Adam Sandler
Alt rege al comediei care mie mi se pare în plus. Mi se pare extrem de antipatic iar maimuţărelile lui (+ vocea) sunt de-a dreptul penibile.
His best: Punch Drunk Love. Ăsta a fost un film care chiar mi-a plăcut. S-a deberasat foarte uşor de clişeele comediei romantice. Şi Adam Sandler a fost căt de căt suportabil.
His worst: Dacă ar fi să ne luăm după zmeurele, fruntaş ar fi Jack and Jill. Slavă Domunului, eu m-am cruţat. O să zic Click pentru că a fost un film extrem de prost care s-a mai şi vrut deep.













2. Will Ferrell
Nu există cuvinte să pot exprima cât de urât îmi este el cu tot cu filmele lui de duzină. Joacă în tot felul de idioţenii şi, fără să fiu rea, pare retardat în toate. Am impresia că rolurile tâmpite sunt scrise în special pentru el.
His best: O să zic Stranger than Fiction pentru că a fost un film cât de cât ok. Era, evident, de 100 de ori mai bun dacă nu juca Will Ferrell în el.
His worst: The Land of the Lost. Din greşeală, şi mai mult obligată, am ajuns şi eu să văd filmul ăsta. Rectific, jumătate din filmul ăsta. film mai prost nu există.










Şiiiiiii...pam, pam, pam:

1. Steve Martin
Nu pot să reuşesc să înţeleg ce e amuzant la el şi cum poate fi credibil un moşulică în roluri de mare cuceritor. Să fim serioşi... Maimuţăreli? Faptul că faţa-i pare botoxată? De ce reprezintă imaginea unei generaţii? Că a devenit aproape o emblemă omul. Nu înţeleg.
His best: Contradicţie în termeni. Dă cu eroare.
His worst: Tot ce-a jucat vreodată în frunte cu Pink Panther.

7 comentarii:

  1. Cori,

    daca la topul actitelor n-am fost mirat, aici nu ma pot abtine sa nu pun un comentariu. Am observat ca esti inversunata in special impotriva actorilor de comedie usoara, daca pot sa denumesc asa genul. Clar nu iti plac maimutarelile lui Jim Carrey si de aici incolo tot ce se aseamana. Cred ca iei filmele respective poate prea in serios si atunci nu te poti gandi la cei care se distreaza de comicul de situatie, de absurditatea reactiilor si replicilor lui Jim Carrey si pana la urma de prostia personajului. Si nu sunt de acord nici cu Mel Gibson, Adam Sandler si Steve Martin. Pe Tom Cruise da-l naibii, il puneam pe primul loc.
    Si in final o mostra:
    http://www.youtube.com/watch?v=aBWpFeEaHL0

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia e ca astia chiar imi sunt antipatici :) Sunt constienta ca sunt oameni care apreciaza umorul asta dar nu e genul meu. Si macar de n-ar fi la fel... Dar joaca in filme diferite exact aceleasi personaje. Mie asta nu mi se pare marca unui actor bun. Repet, sunt convinsa ca exista oameni care-i apreciaza. Imi pare rau daca am fost prea dura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo pentru tom cruise, si mie imi e atat de antipatic si nici mie nu mi se pare un actor bun. la mel gibson nici macar braveheart nu as fi pus si ai dreptate ce a facut pattinson cu dali este de neiertat. orice ar face nu o sa ma faca sa uit acest dezastru, poate sa castige si un oscar

    RăspundețiȘtergere
  4. Steve Martin a fost foarte bun in The Jerk pe care l-a si scris, dar a jucat in atat de multe filme proaste ca e greu sa pui in balanta un film foarte bun cu atatea proaste.
    Ben Stiller e un actor bun care joaca si in filme proaste. Genul de hit & miss. In Tropic thunder a fost extraordinar.
    Cel mai bun rol al lui Tom Cruise a fost in Collateral, dar cel mai bun film in care a jucat e intr-adevar Magnolia.
    La Jim Carrey Man on the moon e cel mai bun (si rol si film).

    RăspundețiȘtergere
  5. @maria: La ce inseamna Oscar mai nou...daca o sa castige asa ceva o sa-mi inatreasca si mai mult ideea ca e un actor prost :)
    @Razvan: Nu am vazut The Jerk desi l-am vazut ratacit pe la mine prin watchlist. Steve Martin mi-e atat de antipatic incat daca o sa-l vad vreodata o sa fie cu mult efort. Ben Stiller mi-e iar destul de antipatic, nu am vazut Tropic Thunder. si nici collateral n-am vazut, nu m-a atras niciodata. Si de Man on the Moon trebuie sa recunosc ca am uitat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Steve Martin! Da! Daca la actrite am avut ceva bun de zis despre cea care te oripileaza, acum no comment. Stii filmul ala imbeciiil pe care nu se opresc televiziunile noastre din a-l difuza, cu ala cu nasul mare? Doamne cat il urasc... Bravo pentru toata lista, dar mai ales pentru acest... actor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu pot sa cred, nu am gasit nici macar unul pe care sa vreau sa-l scot din lista ta! Absolut de acord cu toate alegerile - poate cu Mel Gibson as fi fost mai indulgenta, pentru ca s-a epilat in Ce vor femeile :)))

    RăspundețiȘtergere

 

Sample text

Cand ma gandesc la mine, zambesc :)

Sample Text

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sample Text