joi, 26 aprilie 2012

My List: Worst Actresses (în umila mea părere)

Am citit un articol pe un alt blog şi am decis să preiau şi eu ideea ca pe un soi de tag pentru că, sinceră să fiu, mi s-a părut interesant de scris şi de clasificat.

Ideea articolului e să încropesc un kill list de 10 actriţe şi 10 actori pe care i-aş (le-aş) şterge de pe faţa pămîntului în cel mai crud mod posibil. Probabil le-aş face să dispară...mai crud de-atât nu cred că m-aş descurca.

Încep cu fetele că aşa-i frumos. Băieţii în altă postare. Acuma, eu am stat şi m-am gândit aşa...şi sunt convinsă că sunt actriţe mult mai proaste decât astea pe care le-am ales eu. Doar că astea 10 sunt undeva prin A-List la Hollywood şi nu pot înţelege ce le face aşa populare nici să mă baţi. Pe lângă că nu pot juca şi nu ar putea-o face nici dacă viaţa lor ar depinde de asta, mai au şi succes şi sunt adorate de publicul mergător la mall. Bineînţeles că lista e una subiectivă şi nu mă aştept ca toată lumea să-mi împărtăşească părerile.

Să purcedem, aşadar.

10. Zooey Deschanel
Ca s-o spun pe aia dreaptă, mie-mi place fata asta. Mi se pare adorabilă şi e una dintre cele mai frumoase de pe la Hollywood. Dar mi se pare total necredibilă în orice rol ar face. Pare mereu că nu e în largul ei şi mă face şi pe mine, ca spectator, să nu fiu în largul meu.
Her Best: 500 Days of Summer- pentru că a fost un film simpatic şi i s-a şi potrivit rolul, nu a trebuit să se chinuie prea tare.
Her Worst: The Happening-nici până în zi de azi nu ştiu ce-a fost cu filmul ăla. Personajul ei (şi ea ca atriţă jucându-l), total nesuferit.

9. Kim Novak
Asta e singura pe care am pescuit-o din generaţia veche, de la Hollywood. Mi se pare genul de actriţă care nu transmite nimic, nu pot empatiza nicicum cu niciun personaj pe care-l joacă.
Her Best: Vertigo; filmul lui Hitchcock o salvează pentru că e bun el, bz default. ea e...meh!
Her worst: Strangers when we meet; aici joacă rolul unei soţii infidele, alături de Kirk Douglas. Vrea să pară super misterioasă, problema e că nu-i prea reuşeşte şi cade în penibil.

8. Kate Hudson
Chiar ea, fiica lui Goldie Hawn care, fie vorba între noi, merita şi ea un loc fruntaş în listă. Oh well... Probabil are impresia că joacă bine dar e evident după rolurile pe care le primeşte că e precum o mătură.
Her Best: Almost famous- parcă acolo mai mişcă cât de cât.
Her Worst: Pot alege? Fool's Gold? How to Lose a Guy in 10 Days? You, Me and Dupree? ...alegeţi voi, mie mi-e indiferent.

7. Kristen Stewart
Nu pot să-mi dau seama cum fata asta ia roluri pe la Hollywood. Mi se pare total inexpresivă. Am văzut c-a jucat-o şi pe Joan Jett. Sincer, mi-e frică să mă uit la filmul ăla.
Her Best: O să zic Into the Wild doar pentru că trebuie să aleg ceva.
Her Worst: Sincer, nu am văzut Twilight. Dar am văzut ceva trailere şi mi-a fost de-ajuns. Serios?

6. Scarlett Johansson
N-am înţeles niciodată de ce toţi bărbaţii salivează după ea. Vorba unei prietene, îmi dă senzaţia de tipă care se spală cu şerveţele umede. Nu poate ieşi din sfera persoanei ei nici s-o baţi.
Her Best: Lost in Translation, evident. Nu ştiu cum a reuşit Sofia Coppola să scoată ceva de la ea. Cred că totul i se datorează lui Bill Murray.
Her Worst: The other Boleyn Girl-Mi s-a părut îngrozitor de fadă şi de nelalocul ei. Poate şi pentru că a fost pusă faţă în faţă cu Natalie Portman. Oricum, filmul a fost fail prin el însuşi, nu mai avea nevoie de ajutor.

5. Katie Holmes
Mor cum nu poate ieşi din zona aia a zâmbetului tâmp din colţul gurii. Nu şi nu şi nu! Norocul ei c-a luat-o Tom Cruise de nevastă, că de nu, nimeni n-o ştia.
Her Best: Chiar nu are... o să zic Thank you for Smoking deşi e la fel de slabă şi acolo.
Her Worst: The Romantics- Am murit la filmul ăsta. De două ori. Cum făcea ea pe pseudo-intelectuala acolo...şi cum nu-i ieşea... A joy to watch!

4. Jessica Alba
Noroc că arată bine! În direcţia aia nu am ce comenta, e frumoasă! Dar atâta de goală când vine vorba de a interpreta un rol. Puţine actriţe sunt atât de slabe...Bănuiesc că totuşi are publicul ei.
Her Best: Sin City- Pentru că singura ei preocupare îm cazul ăsta a fost să arate bine. Şi la asta chiar se pricepe.
Her Worst: Awake- nu cred că o să pot să eprim vreodată în cuvinte cât de prost e filmul ăsta. Iar Jessica Alba trebuie să pretindă că joacă teatru. E în van să precizez ceea ce e deja evident, iese un mare fiasco.

3. Jessica Biel
Cam cât de nesuferită poate să fie o persoană? Faţa ei pur şi simplu nu cunoaşte conceptul de mobilitate. Zici că poartă mereu o mască rânjită. Şi nu vreau să iu rea dar, din cauza asta, e total inexpresivă.
Her Best: O să sune destul de dur dar...7th Heaven. Măcar la ăla suportam să mă uit.
Her Worst: Habar nu am. Mi se pare o actriţă care nici măcar cel mai prost film nu-l are. Că toate-s cam la acelaşi nivel. O să zic Valentine's Day.

2. Jennifer Lopez
A ţinut ea neaparat să se bage şi prin filme. O înţeleg, se iubeşte prea mult să stea deoparte. Doar că un om ar trebui totuşi să-şi cunoască limitele. n-am nimic cu ea ca şi cântăreaţă, nu e genul meu dar pare că se descurcă destul de bine. Dar actriţă? Eu zic să rămână la featuringuri cu PitBull. (nu mă întrebaţi de unde ştiu asta)
Her Best: Selena- I s-a potrivit rolul, filmul a fost cât de cât ok.
Her Worst: Toate comediile romantice în care a jucat+ Anaconda. Nici nu mai continui că m-apucă râsul.

Şi...el numero uno. Pam pam pam:
1. Keira Knightley
Sunt perfect conştientă că nu e cea mai slabă dintre toate dar mie mi-e atât de antipatică încât îmi vine mereu s-o pleznesc. Nu joacă decât roluri de demoazelă (excuse mz French) aflată în suferinţă şi tot timpul crizată. Mi se pare că are EXACT aceleaşi gesturi, intonaţii si expresii ale feţei indiferent ce rol ar juca. Îmi vine tot timpul s-o lovesc cu un papuc, nici nu mă mai pot uita la filme în care joacă.
Her Best: Nu mă pot gândi la aşa o calamitate. O să aleg Pirates of the Caribbean că nu e atât de focusat pe personajul ei.
Her Worst: A Dangerous Method- Nu o să neg că m-a durut tot în mine când am văzut că joacă în filmul ăsta. Abia am rezistat să stau la el cap- coadă. Mă întreb, oare buzele alea i-s paralizate în poziţia aia? Şi acuma s-au gândit ăştia s-o mai facă şi Anna Karenina. Înţeleaptă alegere! Abia aştept!

Mă opresc aici că deja am bodogănit prea mult (da, da, e un cuvânt :D). O să vină şi un clasament al actorilor în săptămânile ce urmează. Eu m-am distrat făcându-l şi, sper doar, că actriţele de mai sus să-şi dea seama că fac efectiv rău omenirii şi să se oprească.

5 comentarii:

  1. Zooey Deschanel... Doamne că mulți pumni mai cere fata asta... Super lista, pătimașă :)) Sunt total de acord cu ea, dar există, totuși, un rol în care Keira Knightley a reușit, după mine, să fie mai profundă și mai puțin schizoidă: Never Let me Go.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot fi altcumva decat patimasa cand vine vorba de filme. :P Pe mine Never Let Me Go m-a dezamagit total...cictisem cartea si aveam asteptari foarte mari. Nu am gasit-o placuta nici acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh you really hate her :)) Mie mi-a plăcut ideea din Never Let Me Go, dar recunosc că la carte nu am ajuns. Oricum pentru mine fata asta egal Pirații din Caraibe un film pe care îl urăsc atît de muuult că nu am cuvinte să mă exprim.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase alegeri chiar frumoase...bine argumentat fiecare frumoasa in parte :)...totusi Keira a primit locul 1 si e una dintre actritele preferate :D...posibil sa primeasca roluri mai elegante pentru puterea de exprimare prin limbajul englezesc, mi se pare o actrita potrivita pentru filmele de epoca si nu numai...n-am vazut A Dangerous Method.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, chiar nu-mi place. Eu am vazut doar primul din Piratii din Caraibe si tin minte ca e un film din asta de entertainment bun. Recunosc ca nu m-as mai uita inca o data la el.
    @piratulcinefil: O actrita care nu poate iesi din sfera culturii ei nu mi se pare ca merita nici macar eticheta de actrita. Pe mine ma si enerveaza cum o ridica in slavi englezii. :) Mi-e, sincer, foarte antipatica. Inainte o vedea oarecum frumoasa...acuma nu o mai vad.

    RăspundețiȘtergere

 

Sample text

Cand ma gandesc la mine, zambesc :)

Sample Text

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sample Text