sâmbătă, 20 martie 2010

Când boul devine căpetenie

Îmi vine să scriu o fabulă, s-ar potrivi perfect, păcat că nu mă princep la versuri. Da, m-am enervat din nou azi. Şi m-am enervat dintr-un mod destul de simplu, pentru că nu suport mitocănia. Nu o suport şi gata.

Nu cred că există scuză pentru aşa ceva. Aşa te naşti, dar măcar cunoaste-ţi limitele şi pleacă să trăieşti în grotă, unde colegii de suferinţă te înţeleg. Adunaţi-vă acolo şi dati-vă în cap, nu-mi contaminaţi mie lumea. Mitocănia e şi mai acută atunci cand vine din partea unui aşa-zis intelectual. Aş vrea să încerc un exerciţiu.

Domnule intelectual, când sunt lângă dumneavoastră şi vorbiţi oarecum ceva legat de persoana mea, uitaţi-vă la mine că, din pacate pentru mine, sunt în faţa dumneavoastră. Dacă vorbesc cu dumneavoastră, cu riscul de a mă repeta, uitaţi-vă la mine că, din nefericire, sunt acolo. Aşa, acum că am făcut contact vizual, coborâţi-vă nasul de printre nori şi aruncaţi o adulmecare şi către noi ăştia, muritorii de rând, care venim şi cerşim îndurare la uşa unde se împarte dreptatea. Acum că v-aţi coborât la nivelul nostru ce-ar fi să ducem acest "mic exerciţiu de admiraţie" şi mai departe. Deschideţi gura şi articulaţi. Dar hai să articulăm coret, ce ziceţi? Spre exemplu, să recapitulăm verbul. Aţi auzit de el, vă e cât de cât cunoscut, nu? Dar conjugările? A, foarte bine, sunteţi familiarizat. Conjugaţi verbul a plăcea la condiţional-optativ. Ştiu că e greu â, dar străduiţi-vă. Mi-ar place? Ce e asta mi-ar place? Staţi jos, trei! Staţi liniştit, suntem prieteni de-acuma, am stabilit contactul vizual.

Odată exrciţiul încheiat mi-ar plăcea să tragem conluziile.
1. Boii sunt puşi căpetenii cu un scop.
2. Scopul acesta e unul suprem.
3. Acest scop este urmărit, bineînţeles, de tauri care se folosesc de faptul că boul e slab de înger, astfel e un iobag perfect în slujba scopului suprem.
4. Mai rămâne să definesc scopul suprem. Cred că ăsta e îndobitocirea. Se vinde la kilogram şi e ieftină. Câteva plecăciuni obediente.

La mult pupat în fund! Boii sunt animale curate.

Ne cerem scuze animalelor pentru asociere. Promitem că e în scop pur educativ.

3 comentarii:

  1. Bravo!! Frumos...."Mi-ar place" sa mai scrii:)).
    Florin

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat adevar este in aceste randuri...Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Partea bună la boi e că pot fi folosiţi... Nu numai de către tauri!

    RăspundețiȘtergere

 

Sample text

Cand ma gandesc la mine, zambesc :)

Sample Text

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sample Text